Wat is 'De Vrienden Van Westerhout'.

Wie zijn wij?

De Stichting Vrienden van Westerhout doet iets extra's voor cliënten van de Zorgcirkel die op de locatie Westerhout wonen en de bezoekers van de dagbestedingen. Zorgcirkel biedt hen zorg en ondersteuning. En daarnaast blijft er nog zoveel over; de Stichting Vrienden van Westerhout wil culturele, recreatieve en andere activiteiten mogelijk maken die niet of niet volledig uit de reguliere middelen gefinancierd worden.

Tevens stelt de stichting zich tot doel het beheren en conserveren van het erfgoed afkomstig uit de rijke historie van de Vleugels en Westerlicht. Twee vitrines werden ingericht in de kapel van Westerhout zodat deze unieke collectie voor iedereen te bezichtigen is.

Het is makkelijk om grootste dingen te doen als je gelooft in wat je doet. Daarom zetten wij ons in voor de cliënten van Westerhout. Waarom u op ons kunt rekenen? Omdat wij  veel meer zijn dan alleen een vriendenstichting. Elk bestuurslid voegt iets bijzonders aan onze Stichting toe, maar we hebben onze waarden met elkaar gemeen.

Samenstelling Bestuur:
Dhr. A.H.J. Dunselman, voorzitter
Dhr. R.W. van der Mark, penningmeester
Dhr. R. de Jager, secretaris
Mw. E. Jacobi, bestuurslid
Dhr. M.A.M. Koning, bestuurslid
Mw. S.J.G. Hachmang-Amsen, bestuurslid
Dhr. W.Pauzenga, bestuurslid

Beloningsbeleid:
De bestuursleden zijn allen op vrijwillige basis werkzaam. Zij ontvangen geen beloning en geen vacatiegeld.